پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است
سرخط خبرها

تصمیم‌گیری درباره دوچرخه‌سواری بانوان در دانشگاه فردوسی برعهده شورای فرهنگی این دانشگاه است

  • کد خبر: ۳۰۳۷۱
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
تصمیم‌گیری درباره دوچرخه‌سواری بانوان در دانشگاه فردوسی برعهده شورای فرهنگی این دانشگاه است
رئیس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: هر تصمیمی درباره منع دوچرخه‌سواری بانوان در دانشگاه برعهده شورای فرهنگی این مرکز آموزشی است
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، هنوز مدت زیادی از مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بینالود مبنی بر منع رکاب‌زنی بانوان در طرقبه و شاندیز نگذشته است که مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه‌ای با دوچرخه‌سواری بانوان در این دانشگاه مخالفت کرد.

در اطلاعیه‌ای که از سوی حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی مطلق منتشر شده، آمده است: باتوجه‌به پاسخ استفتا از دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت دوچرخه‌سواری بانوان در فضای عمومی، این‌جانب به‌عنوان مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فردوسی مخالفت خود را با دوچرخه‌سواری بانوان در این دانشگاه اعلام می‌کنم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امیدوارم زمینه این ورزش در بوستان بانوان کوثر دانشگاه فردوسی با تجهیزات خوب همچون گذشته فعال باشد.

شورای فرهنگی دانشگاه تصمیم خواهد گرفت

رئیس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در واکنش به این اطلاعیه تصریح کرد: قطعا نکته‌ای که مسئول محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، رأی و نظر رسمی نهاد است و به منزله تصمیم قطعی این دانشگاه نخواهد بود.

دکتر عادل سپهر ادامه داد: در گذشته، رکاب‌زنی بانوان دانشجو یا همکاران اداری در این دانشگاه چندان مرسوم نبود و محدودیت‌هایی داشت و تمام فعالیت‌های ورزشی یا تفریحی ایشان در بوستان بانوان کوثر انجام می‌گرفت.

وی تأکید کرد: شورای فرهنگی دانشگاه متولی تصمیم‌گیری در چنین مواردی است و ما نمی‌توانیم بدون رأی و نظر دوستان و اعضای این شورا اقدامی انجام دهیم.

سپهر خاطرنشان کرد: چندی پیش طرح سامان‌دهی ترافیک دانشگاه فردوسی مطرح شد و پیشنهاددهندگان آن در حال تدوین نهایی این طرح پیشنهادی هستند و به‌محض آماده شدن، در جلسه بعدی شورای فرهنگی دانشگاه مطرح می‌شود و آنچه به‌عنوان خروجی این جلسه منتشر شود، نظر قطعی و نهایی دانشگاه فردوسی مشهد خواهد بود.

گفتنی است، نخستین سامانه دوچرخه‌سواری دانشگاهی کشور در دانشگاه فردوسی مشهد از آذرماه ۱۳۹۴ در قالب طرح استقرار دانشگاه سبز و توسعه آن راه‌اندازی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->